Banner ledig stilling som lønnskonsulent

Spennende stilling som lønnskonsulent i interkommunal avdeling

Er du på jakt etter en variert arbeidshverdag med faglige utfordringer i et inkluderende arbeidsmiljø som lønnskonsulent? Nå har du muligheten til å bli med i teamet vårt og jobbe med lønnsfaget for kommunene Røros, Os og Holtålen. Har du erfaring eller kanskje nylig fullført relevant studie? Da vil vi ha deg med på laget!

Vi søker etter en omgjengelig, utviklingsorientert og faglig sterk medarbeider som har evne til å jobbe selvstendig og i team. Vi ønsker oss en kollega med engasjement, og som bidrar til et godt arbeidsmiljø. Positivt menneskesyn og gode kommunikasjonsferdigheter er en forutsetning.

Os kommune er vertskommune for felles lønnsavdeling for Røros, Os og Holtålen. Lønnsavdelingen er en interkommunal avdeling som hører til under kommunedirektørens stab, og er en støttefunksjon ut mot kommunenes virksomheter.

⇒ Klikk her for å lese mer om stillingen og for å søke!

⇒ Klikk her om du har lyst til å flytte til Os kommune!