Her finner du ledige stillinger i kommunen. Du finner også oversikt over kommunens hjelpetilbud når det gjelder psykisk helse, rusbruk eller familiære utfordringer.
Gode arbeidsmuligheter, sysselsetting og et aktivt familieliv i trygge rammer er sentrale byggesteiner i samfunnet. Her finner du informasjon om en rekke kommunale tjenester innen disse områdene.
Dersom du kommer i en vanskelig økonomisk situasjon, eller du eller noen du kjenner opplever utfordringer knyttet til psykisk helse eller rusbruk, får du oversikt over kommunens hjelpetilbud her.
Du finner også informasjon om hvor du kan søke hjelp rundt familiære utfordringer, samt om kommunens tilbud knyttet til integrering og opplæring.
Røros, Os og Holtålen kommuner samarbeider om aktivitetskort for barn og unge. Aktivitetskortet gir barn og unge som av økonomiske årsaker ikke bruker fritidstilbud mulighet til å delta i aktiviteter og opplevelser som kino, basseng, alpinanlegg, museumsbesøk, idretts- og kulturskoler, lekeland og kafé, Bedrifter og foreninger gir bort et visst antall besøk eller opplevelser, i en felles dugnad for unge innbyggere.
Det er NAV som tildeler aktivitetskortet, og det gjelder barn og unge fra 2 til 18 år. Løsningen er enkel å bruke og administrere.
Familier som ønsker kortet, kan henvende seg til NAV. Ved andre spørsmål, kontakt kommunens kulturkontor.
Møter
Forhåndsavtalte møter kan avholdes i Os Kommunehus, Rytrøa 14, 2550 Os i Østerdalen.
Lån av PC
NAVs publikums-PC er tilgjengelig på NAV-kontoret på Røros.
Ledige stillinger finner du her Arbeidsplassen.no
NAV Røros, Os og Holtålen
Virksomhetsleder
May Irene Arnevik Løseth
E-post: May.Irene.arnevik.loseth@nav.no
Åpningstider
Åpent for drop-in mandag og fredag kl. 12.00 – 14.00. Åpent for timeavtaler mandag til fredag 08.00 – 15.00.
Besøksadresse
Kjerkgata 15,
7374 Røros
Telefon: 55 55 33 33 eller nettsiden www.nav.no
Familievernkontor
Familievernkontoret på Tynset
tlf. 466 17 150