Os kommunes organisasjon er en blanding av 2-nivå og 3-nivå modell der alle virksomhetsledere og stabsledere har rådmannen som sin nærmeste leder. Vi har 6 virksomheter i kommuneorganisasjonen. Hele administrasjonen er samlet i kommunehuset.
Kommunedirektøren har 6 stabsledere; personalsjef, leder for felles lønnsavdeling, leder for servicetorg, økonomisjef, leder for IKT og sikkerhet og digitaliseringsansvarlig.
Kommunedirektør og stabsledere har alle sine kontorer i kommunehuset.
Ansvarlig for digitalisering er Arvid Keskitalo.
Han er også kommunedirektørens stedfortreder
KONTAKT
Arvid Keskitalo
Tlf. 41603533
Leder for felles lønnsavdeling for Os, Røros og Holtålen kommuner er Bjørg Unni Berg Stenvoll
KONTAKT
Bjørg Unni Berg Stenvoll
Tlf. 92859113
Os kommunes organisasjon består av 6 virksomheter. Virksomhetene er oppvekst, helse og omsorg, kommunalteknikk og plan og kultur.
I tillegg er Os kommune vertskommune for felles landbruksavdeling og felles lønnskontor for kommunene Røros, Os og Holtålen.
Os kommune er organisert i 2 nivåer. Alle virksomhetslederne og stabslederne har kommunedirektøren som sin nærmeste overordnede. Dette gjelder også lederne i de tjenestene som Os kommune er vertskommune for.