Os kommunes organisasjon er en blanding av 2-nivå og 3-nivå modell der alle virksomhetsledere og stabsledere har rådmannen som sin nærmeste leder. Vi har 6 virksomheter i kommuneorganisasjonen. Hele administrasjonen er samlet i kommunehuset.
Kommunedirektøren har 5 stabsledere; personalsjef, leder for felles lønnsavdeling, leder for servicetorg og digitalisering, økonomisjef, leder for IKT og sikkerhet.
Kommunedirektør og stabsledere har alle sine kontorer i kommunehuset.
Leder for felles lønnsavdeling for Os, Røros og Holtålen kommuner er Britt Astrid Fjærli
KONTAKT
Britt Astrid Fjærli
Tlf. 99544264
Prosjektleder for interkommunalt samarbeid, Røros, Os og Holtålen kommuner er Anna Pichola:
KONTAKT:
Anna Pichola
Tlf. 907 29 030
Os kommunes organisasjon består av 4 virksomheter. Virksomhetene er oppvekst, helse og omsorg, kommunalteknikk og kultur.
I tillegg er Os kommune vertskommune for felles landbruksavdeling og felles lønnskontor for kommunene Røros, Os og Holtålen.
Os kommune er organisert i 2 nivåer. Alle virksomhetslederne og stabslederne har kommunedirektøren som sin nærmeste overordnede. Dette gjelder også lederne i de tjenestene som Os kommune er vertskommune for.