november, 2021

25nov18:30- 20:30FramhevetTemakafe for kreftpasienter og pårørende18:30 - 20:30 Rønningslemmen, Rønning Gård i Dalsbygda, Mosengveien 484, Dalsbygda

Informasjon

Velkommen til ny møteplass i Fjellregionen. Temakafeen er et sosialt treff for alle som er berørt av kreft. Vi tar opp ulike temaer om kreft og det å leve med kreft. Kulturelle innslag i tillegg.

Torsdag 25. november fra 18.30-20.30.  Rønningslemmen i Dalsbygda.

Påmelding innen 19. november til Frivilligsentralen.  Servering (egenandel kr 100)

Program:

Velkommen v/kreftkoordinator Gunlaug Sivertsen og Inger Lise Christoffersen.
Tema: Nytt fra Kreftforeningen v/ Gina Elisabeth Bøe

Meny: Kalvestek med fløtegratinerte poteter og dampede grønnsaker, kaffe, eplekake og is.

Temakafeen drives av frivillige medarbeidere fra frivilligsentralene i Os, Røros og Holtålen i samarbeid med Kreftforeningen og kreftkoordinatoren.  Kom innom for en kaffe, en matbit og en hyggelig samtale med noen som er eller har vært igjennom det samme som deg!

Tilbudet arrangeres månedlig, og avholdes på Røros, i Holtålen og i Os.

for nærmere informasjon kontakt kreftkoordinator Gunlaug Sivertsen, 99263057, gunlang.sivertsen@roros.kommune.no

(Torsdag) 18:30 - 20:30

Rønningslemmen, Rønning Gård i Dalsbygda