Bildecollage fra TFF

Os kommune har flere ledige stillinger og vikariat innenfor helse og omsorg:

Fast nattstilling som helsefagarbeider
Helsefagarbeider som har lyst å jobbe i fast nattstilling. Pr. tiden har vi ledig 1 stilling på ca 97% Stillingen har arbeid hver tredje helg og nattvaktene er ansatt under tjenesten for funksjonshemmede og ledes av en fagansvarlig for natt-tjenesten.

2x 100% faste helsefagarbeiderstillinger
Vi søker etter to helsefagarbeider som har lyst å jobbe i 100% fast stilling. Stillingen har arbeid på dag/ aften og hver tredje helg. Arbeidssted er pt. Verjåtunet sykehjem. Tjenesten er i stadig endring og det må påregnes at det kan komme andre former for turnusordninger.

Vikariat som institusjonskokk
Vi har ledig vikariat i 80% stilling som institusjonskokk evt. kokk med fagbrev fra og med 01.08.2023 til og med 30.06.2024 i Os kommune. Stillingen har dagarbeid og arbeid hver tredje helg.

Kjøkkenet er lokalisert ved Verjåtunet sykehjem i Os sentrum. Kjøkkenet er ansvarlig for levering av middag og tørrmat til kommunens institusjon, og salg av middager til hjemmeboende. Vi ønsker å ivareta bruken av tradisjonskost og lokal mat. Kjøkkenet leverer også enkle retter til møter/kurs/konferanser i kommunal regi, i tillegg driftes to kantiner for kommunalt ansatte.

⇒ Klikk her for å lese mer om stillingene og for å søke!

⇒ Klikk her for å lese mer om helse- og omsorgsvirksomheten i Os kommune!

⇒ Klikk her for en liten introduksjon om hvorfor du bør flytte til Os kommmune!