Os kommune tilbyr også i år sommerjobber for ungdom mellom 16 og 18 år.

Søknadsfrist 30. april.  Les her for mer informasjon og søknadIllustrasjonsbilde ulike jobbsituasjoner

I år tilbyr vi disse jobbene:

• Verjåtunet sjukehjem, uke 26,27,28 eller uke 29,30,31

Hjelpe til med daglige gjøremål, samt bidra med aktiviteter, samtaler og andre arbeidsoppgaver opp mot våre brukere og pasienter. Dette kan handle om å bistå under måltider, spille kort, lese aviser, rydde og holde orden eller ander ting det er behov.

• Tjenesten for funksjonshemmede, avd. Rytrøa , uke 29,30,31

Hjelpe til med daglige gjøremål, samt bidra med aktiviteter, samtaler og andre arbeidsoppgaver opp mot våre brukere. Dette kan handle om å bistå under måltider, spille kort, lese aviser, rydde og holde orden eller ander ting det er behov.

• Renholdstjenesten, uke 27,28,29 eller uke 30,31,32

Daglig renhold i ulike bygg og avdelinger i kommunen.

• Os barnehage, Uke 27,28,29

Hjelpe barn i lek og læring både inne og ute. Hjelpe til i mat- og garderobesituasjoner og assistere både barn og medarbeidere i hverdagen.

• Dalsbyga barnehage, Uke 26,27,28

• Sommerklubb, uke 26 og 27 + uke 32 i Os barnehage

Tilrettelegging av aktivitet for barn. Hjelpe til i mat- og garderobesituasjoner og assistere både barn og medarbeidere i hverdagen.

Søknadsfrist 30. april.  Les her for mer informasjon og søknad