Aktuelt, Nyheter, Politikk

Opptak av kommunestyremøtet publisert

Kommunestyremøtet opptak

Vi har nå redigert og publisert opptaket av direktesendinga fra kommunestyremøtet i går, 27.04.

Videoen er tekstet for hørselshemmede. Tekstingen er generert automatisk og er langt i fra feilfri, både skrivefeil og syntaksfeil. Vi har ikke kapasitet til å renskrive tekstingen selv,men sammenholdt med saksliste og sakspapirer (som man finner i møtekalenderen)kan man få en forståelse av hva saken handler om. Dette skal være godt nok i følge lovverket.

Vi får håpe at den automatiske tekstetjenesten lærer seg å tyde dialektan i regionen vår bedre i framtiden.

Det var 61 personer som fulgte direktesendinga på nettsida vår. Hvor mange som har fulgt sendinga på Facebook vet vi ikke nøyaktig, men innlegget nådde ut til 420 personer.

⇒ Klikk her for å se opptaket av kommunestyremøtet den 27.04.23!

⇒ Klikk her for å komme til sakspapirene!

⇒ Klikk her for hastesaken 14/23!