helsesykepleier annonsebilde

Os kommune søker etter helsesykepleier i 100 % fast stilling. Til stillingen er det knyttet fagansvar for Helsestasjon, skolehelsetjenesten og svangerskapsomsorg. Stillingen inneholder ikke personal og økonomiansvar.

Helsestasjon og skolehelsetjeneste er underlagt virksomhet helse og omsorg, og er organisert i avdeling helse sammen med fysioterapitjenesten, legetjenesten og psykisk helse og rustjenesten. Jordmortjeneste ytes i samarbeid med SI Tynset sykehus. Fra våren 2024 flytter avdeling helse inn i nybygget helsehus.

Helsesykepleier og jordmortjenesten i Os arbeider aktivt med å møte nye utfordringer og oppgaver. Tjenesten vektlegger tidlig intervensjon og helhetlig tenkning rundt familiene. Tjenesten har et utstrakt samarbeid med andre tjenester i kommunen og spesialisthelsetjenesten. Vi ser etter deg som er helhets- og utviklingsorientert. Du er ambisiøs, strukturert og trives godt i faglederrollen.

Søknadsfrist: 13.08.2023

⇒ Klikk her for å lese mer om stillingen og for å søke!

⇒ Klikk her for å lese mer om helse- og omsorgstjenesten i Os kommune!